söndag 23 december 2012

Julafton

Cykla på självaste julafton, har du inget liv tänker säkert många?
 
Jo tack, jag har ett bra, innehållsrikt liv och en fin familj men det är långtifrån en självklarhet för alla medmänniskor. Stora helger och familjehögtider är såklart till glädje för många men samtidigt även plågsamt för andra i dagens slit och släng samhälle. Det är inte för att manifestera detta jag tänker köra en klass hos SATS Kista på dopparedagen, det är kul att träna oavsett veckodag och högtid. Jag tänker mig 45 minuter cycling utan vare sig julmusik, tomteskum och julmust. Jag planerar ett helt vanligt träningspass med start kl 11.30. Om du liksom jag kanske har en stund över, vill komma ifrån julstressen, väntar på barnen eller tomtefar? Följ med på lite träning! Förslagsvis avslutar vi sedan med en latte på Levinskis i väntan på Kalle Anka & hans vänner.
 
 
Tack Morgongänget på Vällingby Parken för en härlig höst och stort tack även för dom hemmagjorda dryckerna som kommer att förgylla mitt julbord.
 
 
Nu önskar jag er alla en god helg och ett framgångsrikt 2013!

Var försiktig & träna klokt!

2 kommentarer: