torsdag 28 mars 2013

Mallorca

Tillbaka på underbara Mallorca, den här gången tillsammans med Spårvägen Simförening. Vi bor i Colonia de Sant Jordi i det sydöstra hörnet 6 mil utanför Palma. Här kommer vi att spendera dom närmaste 8 dagarna med fokus på mycket träning. Simmarna gör avstamp inför utomhussäsongen med SUM-SIM i Landskrona som det stora målet. Själv vill jag hitta tillbaka till min fina löpning från förra året och äntligen få byta min spinningcykel mot Fujin.


Vendela, Fanny och Jessica under insimmet på dagens förmiddagspass.


Jag monterade ihop min cykel och mjukade upp med en tur till Campos. Det är fantastiskt att få känna alla dom dofter som finns här. Solen strålade även om det blåste en del och mina ben kändes starka.

 
Jag fick ta hand om kvällens landträning och simmarna gjorde genomgående ett bra jobb. Efter avslutat uppdrag fick jag en fin löprunda utmed havet. Den här veckan har börjat riktigt lovande.

 
Utsikten från mitt hotellrum med en liten båthamn och tillhörande restaurant.

Var försiktig & träna klokt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar